• Základní škola Melč

    Základní škola Melč

    V hlavní budově školy se vzdělávají žáci 3. – 9. ročníku. Své znalosti a dovednosti rozvíjejí dle školního vzdělávacího programu Znát i poznat, umět i rozumět, jenž svým zaměřením na posílení výuky hlavních předmětů, cizích jazyků a informatiky plně reflektuje požadavky dnešní doby. Těchto dovedností žáci získávají prostřednictvím kooperativních metod výuky, projektového vyučování a nejmodernějšího počítačového vybavení. Číst dále
  • Mateřská škola Melč

    Mateřská škola Melč

    Historická budova od nepaměti sloužila tomu nejvznešenějšímu cíli – vzdělávání. Dnes je sídlem mateřské školy disponující dvěma třídami s celodenním provozem. Byť se budova nachází v centru obce, je obklopena nepřehlédnutelnou zahradou poskytující dětem zábavu stejně jako i poučení, především pak ve vztahu k přírodě a její ochraně. Skutečnost, že se v téže budově nacházejí rovněž učebny žáčků prvního a druhého ročníku základní školy, je vnímána jako veliká přednost. Číst dále
  • ZŠ a MŠ Štáblovice

    ZŠ a MŠ Štáblovice

    Odloučené pracoviště ve Štáblovicích nabízí tamním dětem předškolní a školní vzdělávání, a to pod jednou střechou v nově zrekonstruované a zároveň moderně vybavené budově. Paní učitelky stejně jako děti jsou ve velmi úzkém kontaktu, a tak přerod dítěte – předškoláka v žáka základní školy je plynulý a bezbolestný. Základní škola je malotřídního typu, nicméně díky profesionálnímu přístupu pedagogů nabízí kvalitní vzdělání. Školní družina pak poskytuje žákům odpočinkovou stejně jako bohatou mimoškolní činnost.  Číst dále
  • 1
  • 2
  • 3

Schůzka malého ekotýmu

Na schůzce malého ekotýmu jsme se seznámili s projektem Studánky víly Rozárky, který nás bude provázet po celý školní rok.

Jeho cílem je hravou formou seznámit děti s různými podobami vody na planetě zemi. Témata projektu jsou rozdělena do devíti studánek, tedy základních kapitol, které představují vodu z různých úhlů pohledu. S dětmi budeme postupně otevírat jednotlivé studánky a objevovat jejich tajemství. Na začátku jsme si přečetli úvodní pohádku a zkusili si představit, jak taková víla vypadá. Pomocí akvarelových pastelek a vody jsme probudili vílu v omalovánce a prostřednictvím dramatizace jsme si na vílu zahráli. Otevřeli jsme první Studánku věčné vody, která nás naučila chápat věčný koloběh vody. Ten jsme si ukázali i pomocí didaktických pomůcek a pokusu s akváriem, horkou vodou a ledem. Zároveň jsme hledali, kde všude máme vodu v mateřské škole a jak ji využíváme.

Napsala Lucie Zálešáková, Bc., vložila uč. Hana Seidlerová.